Distanzreiten mit Einhorn Forum Index Distanzreiten mit Einhorn
Die Distanzritte in Schleswig Holstein

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

nadelen samen te vatten zoals ik ze zie

Post new topic   Reply to topic    Distanzreiten mit Einhorn Forum Index -> Die Distanzritte mit Einhorn -> Rickling, 2. April 2017
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Labi1995

Féminin

PostPosted: Wed 5 Sep - 07:32 (2018)    Post subject: nadelen samen te vatten zoals ik ze zie Reply with quote

Het andere gebied waar de Run Trainer tekortschiet ten opzichte van de Garmin Adidas Superstar Womens op het gebied van training volgen, is real-time tempo - ik heb het gevoel dat mijn Garmin stabieler is in dit gebied. Twee andere dingen die je als trainingstracker over het horloge kunt zien. Ten eerste was de levensduur van de batterij uitstekend voor mij. De batterijspecificaties geven 8-uren runtime aan met GPS ingeschakeld, meer met GPS uit. Ik heb gevonden dat de levensduur van de batterij meer dan voldoende is, dus tenzij je van plan bent om 50K of langer te gebruiken, zou dit horloge vrijwel alles moeten verwerken (de levensduur van de batterij was een probleem met de Garmin FR10 die ik een paar maanden geleden heb besproken) .Tweede, het horloge slaat niet veel workouts op. Ik kreeg meldingen dat het geheugen Nike Air Max 90 Mujervaak vol was en gebruikte gewoonweg veel oudere workouts omdat ik niet regelmatig met mijn computer had gesynchroniseerd (ik droeg mijn Garmin 610 altijd gelijktijdig ter vergelijking). Als u niet vaak van plan bent workouts te uploaden, kan dit een probleem worden. Workouts op de Run Trainer worden geüpload naar trainingspieken via een USB-kabel en de Timex Device Agent-software. Ik gebruik geen trainingspieken om mijn trainingen bij te houden, dus daar kan ik niet veel commentaar op geven, maar de Device Agent-software werkt goed. Dit is een vangst van mijn Device Agent-uploadscherm met enkele trainingen van de zomer: zodra ik de run-gegevens heb gedownload, wordt deze opgeslagen in een map TrainingPeaks in de map "Mijn Nike Air Max 90 Womens documenten" op mijn pc. Vanaf daar is het vrij eenvoudig om de trainingsbestanden te importeren in SportTracks www.joomlas.co.uk (mijn primaire workout log-software) - hier is een opname van de SportTracks workout upload-interface: Een negatief punt voor mij met de RT2 is dat Timex-apparaten niet worden ondersteund door dailymile.com, dat is de andere plaats waar ik mijn runs opsla. Ik zal deze beoordeling afronden door de belangrijkste voor- en nadelen samen te vatten zoals ik ze zie bij het vergelijken van de Timex Run Trainer 2.0 met mijn dagelijkse GPS-horloge, de Garmin Forerunner 610 (let op: de Garmin Forerunner 210 is misschien de directere concurrent van de Run Trainer 2.0 vanwege de prijs, maar ik heb het niet gebruikt en kan het dus niet vergelijken. Het lijkt vooral te verschillen in het bieden van minder opties voor dataveldaanpassing.Nike Air Vapormax Womens ).
1. Prijs - de Run Trainer 2.0 is $ 75 goedkoper dan de FR610 als je hem koopt met de hartslagmeter, $ 125Nike Air Max 270 Męskie  goedkoper als je al een ANT + HRM hebt of deze niet nodig hebt. Is de Forerunner 610 het extra geld waard? Als ik op een budget zat en nog niet zwaar ge?nvesteerd was in het gebruik van Garmin Connect, zou ik waarschijnlijk nee zeggen.
2. Gebruikersinterface en navigatie - Ik geef de voorkeur aan de knopinterface en het vereenvoudigde menusysteem van de Run Trainer 2.0. Het touchscreen op de FR610 reageert niet bijzonder en is lastig in gebruik, vooral als het zweterig is.Maatregelen enigszins kort, misschien - Zoals ik eerder al zei, ik weet niet zeker welk horloge correct is, maar de Run Trainer meet consequent routes ongeveer 1% korter dan de Garmin.Pace - real-time tempo lijkt mij minder betrouwbaar op de Run Trainer Adidas ZX 700 Femme2.0 Dataschermbeperking - Ik hou van de mogelijkheid om 4 gegevensvelden op een scherm op de FR610 te hebben (Adidas Superstar Mujerversus een maximum van 3 op de RT2), met name voor intervaltrainingen. Geen dealbreaker, maar een voorkeur voor zeker.
Geen draadloze synchronisatie - Ik heb dit onder de nadelen gelegd omdat sommige mensen de voorkeur geven aan de draadloze synchronisatie van de FR610. Persoonlijk heb ik geen probleem om via USB te synchroniseren, en het herinnert me eraan om het horloge vaker op te laden wanneer ik synchroniseer via een kabel. Dus daar heb je het - de Run Trainer 2.0 is een enorme verbetering ten opzichte van het origineel en is een waardige concurrent op enkele van de populaire GPS-horloges geproduceerd door Garmin. Wat meer is, de prijs is redelijk voor een klein form-factor GPS-horloge met zoveel opties als deze. Ik Nike Air Max 90 Dames Bloemen ben blij dat ik het heb geprobeerd!

Back to top
Publicité

PostPosted: Wed 5 Sep - 07:32 (2018)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Distanzreiten mit Einhorn Forum Index -> Die Distanzritte mit Einhorn -> Rickling, 2. April 2017 All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Template SpaceLemon by Mojy, © 2003 Mojy - Mojytech