Distanzreiten mit Einhorn Forum Index Distanzreiten mit Einhorn
Die Distanzritte in Schleswig Holstein

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Min race kalender begyndte at

Post new topic   Reply to topic    Distanzreiten mit Einhorn Forum Index -> Die Distanzritte mit Einhorn -> Rickling, 2. April 2017
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Labi1995

Féminin

PostPosted: Thu 20 Sep - 06:41 (2018)    Post subject: Min race kalender begyndte at Reply with quote

Ak, tiden helbreder alle s?r, og til sidst var jeg tilbage til at logge utallige vejmil efter kilometer. Det var et ?r f?r jeg l?b en anden forhindringsbane (du ville tro, den f?rste ville have v?ret nok), og endnu to ?r f?r lidenskaben tog virkelig fat. Mens jeg n?d hvert mudder k?re mere end den forrige, er det sv?rt Adidas NMD Womens at fastsl? det ?jeblik, jeg inds?, at jeg hellere ville g? gennem den mudrede skov, der b?rer Adidas Superstar Mujer tunge genstande i stedet for at k?re Yasso 800, men jeg kan fort?lle dig, at det kom til det perfekte tid. Mens l?bet havde v?ret noget, jeg havde haft i ?revis, fandt jeg mig selv ved at blive br?ndt ud med tr?ning, s?vel som m?l, der var p? det tidspunkt i mit liv, urealistisk. Jeg elskede cross training, men fandt det utrolig sv?rt at g?re de sjove ting, mens jeg holdt min kilometertal for at opfylde mine marathon tr?ningsm?l. Jeg begyndte at frygte uddannelse, fordi det syntes, jeg faldt altid kort. Og s? flyttede jeg til Vermont, som stort set forseglede aftalen. Efter at have tilbragt de f?rste fem ?r af min l?bekarriere i et forst?deromr?de i South Carolina f?lte det sig nu som en skam at k?re p? fortovet, da jeg havde utallige Nike Air VaporMax Womens bjerge og stier at v?lge imellem. Min race kalender begyndte at ?ndre sig ogs? fra utallige road Nike Air Vapormax Womens races til trail races og mere "sjov" mudder k?rer ... og til sidst til mere intense, konkurrencedygtige Nike Dunk Sky High Womens forhindringer l?b. Sidste ?r sluttede min s?son kulminerede med Spartan Ultra Beast, en 30 (ish) mile forhindringsbane l?b op og ned ad det uholdbare ansigt af Killington Mountain. Og jeg har aldrig elsket at k?re mere end jeg g?r i dag. Overgangen fra en traditionel road racer til en forhindringsl?bsheste har markant for?get mine generelle fitnessniveauer. I begyndelsen inds? jeg hurtigt, at mens jeg var en anst?ndig, front-of-the-middle-of-the-pack l?ber, var jeg langt fra at blive betragtet som "stor" form. I hindringskonkurrence betyder en Boston Qualifying-tid ingenting, hvis du ikke har overkropsstyrken til at tr?kke dig selv over en Adidas NMD Womens ti fods v?g eller til toppen af ??en mudret rebstigning. P? den anden side betyder overkropsstyrke Nike Roshe Run Femme intet i denne sport, hvis du ikke kan l?be. Obstacle course racing, synes det, var en kamp lavet Nike Air Max 2017 Womens i min atletiske heaven.Heather Gannoe pic 1Min tr?ning sessioner er langt mere alsidige nu; k?rer er n?sten altid taget off road i h?b om at finde enhver og enhver naturlig hindring for at krydse. Intervaller af kropsv?gt styrke og plyometric ?velser, s?som pushups, squats, burpees og lunges, tilf?jes i tempo k?rer og fart arbejde. Og alsidigheden er ikke bare en sjov ?ndring i tempo, det er p?kr?vet: Mange af hindringerne og udfordringerne i disse typer af l?b holdes hemmelige indtil race dag. Du skal v?re fysisk forberedt til noget, og mentalt forberedt til det uventede. Men uden tvivl har den bedste del af overgangen fra en road racer til en forhindringsl?bs racer genoplivet min passion for l?b og fitness. N?dvendigheden for min Nike Air Max 270 Hombre tr?ning til at blive mere varieret har gjort det muligt for mig at stoppe med at bekymre sig om Adidas Superstar Womens hvor mange miles jeg l?b i den uge, eller hvis jeg rammer hvert enkelt foreskrevet tempo. I stedet for at konstant fokusere p? at ?ge min l?bende udholdenhed, har jeg nu lov til at fokusere p? at konditionere hele mit selv, fysisk og mentalt. Og lad os se det ud: hvem elsker ikke at kravle rundt i mudder og springe over ild? Det appellerer til mit indre barn og g?r imod alt, hvad min mor altid fortalte mig om ikke at g?re.

Back to top
Publicité

PostPosted: Thu 20 Sep - 06:41 (2018)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Distanzreiten mit Einhorn Forum Index -> Die Distanzritte mit Einhorn -> Rickling, 2. April 2017 All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Template SpaceLemon by Mojy, © 2003 Mojy - Mojytech