Distanzreiten mit Einhorn Forum Index Distanzreiten mit Einhorn
Die Distanzritte in Schleswig Holstein

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

len er for stiv for mig

Post new topic   Reply to topic    Distanzreiten mit Einhorn Forum Index -> Die Distanzritte mit Einhorn -> Rickling, 2. April 2017
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Labi1995

Féminin

PostPosted: Fri 21 Sep - 07:00 (2018)    Post subject: len er for stiv for mig Reply with quote

For et par uger siden havde jeg mulighed for at flyve ud til Portland, Oregon for at deltage i et indsigt m?de med Merrell Footwear. Merrell har organiseret et m?de som dette hvert ?r de sidste 3 ?r, og de inviterer i bund og grund en samling individer i hele den l?bende fodt?js Nike Air Max Zero Femme verden til at anmode om tilbagemelding om trends, markedsf?ringsanvisninger osv. Det er altid en sjov begivenhed, og det er en god m?de for at l?re folkene bag m?rket at kende (de er en stor flok og en vifte til at h?nge ud med!). P? hvert m?de giver Merrell typisk deltagere med et par af deres nye sko, og i ?r er vi alle sammen Modtaget et Adidas ZX 700 Mujer par Merrell Ascend Glove for at pr?ve. Jeg har nu lagt omkring 25 miles p? skoene, hovedsagelig p? stier og er klar til at g?re min dom. For at fjerne enhver frygt for forsp?nding, der kan ?del?gge min anmeldelse, givet mit forhold til Merrell, vil jeg sige, at jeg ikke har v?ret vild med nogle af deres seneste tilbud. Jeg tror, ??at Road Glove 2 er et skridt tilbage fra originalen, og Proterra Sport er en god sko, men s?len er for stiv for mig, og som f?lge heraf blev mine h?le sl?et op Nike Air Huarache Womens p? en vandretur i skoene. Jeg kan godt lide Bare Access 2, men det er for fast for mig at bruge det til lange afstande p? vejen. I mods?tning hertil har den opstigende handske sl?et et fejlagtigt sted for mig, og jeg har absolut elsket det hidtil. Jeg har set den stigende handske, der er beskrevet som Trail Handske med mere pude og en luggiers?l Adidas Superstar Mens eller som Bare Access med en stenplade og slidbane. Begge er rimeligt n?jagtige beskrivelser. T?nk p? det som en hybrid af de to sko. Fit of the Ascend Nike Air Max 90 Mens Glove er klassisk Merrell bred i forfoden, handsk-lignende gennem midterfoden og h?len. Det bem?rkes, at selvom der er bueunderst?ttelse, f?les det ikke s? p?tr?ngende for mig som i nogle af de andre Merrell Barefoot sko. Interi?ret er velegnet til sokl?s k?rsel, men som det er typisk for mig med Merrell Barefoot sko, betyder manglen p? Nike Air Max 2017 Womens pude omkring ankelkraven, at jeg f?r hudsk?ring i n?rheden af ??min Achilles-inds?ttelse. Tynde sokker l?ser dette problem. Den ?vre best?r af et dobbeltlag af syntetisk net - det indre lag har en strammere v?v for at holde snavs ude, og det ydre lag er mere ?bent. Resultatet er en skov, der er meget ?ndbar og det skyller vand rigtig godt. Jeg gjorde 5 miles p? stier med min ven Nate lidt over en uge siden, og han tog mig gennem lidt mudder og vand. Ascendene lader vandet str?mme ind, men det Nike Air Max 95 Womens flyder lige tilbage uden problem. Nogle silt kom ind i skoene gennem v?vningen, men for det meste meget fine ting og jeg havde ingen problemer eller ubehag.
Snoringssystemet p? de opstigende handsker bruger traditionelle ?jenl?g i stedet for Omni-Fit-systemet, der findes p? Trail Glove. Dette vil skuffe nogle, men fungerer fint for mig. En Nike Air Max 90 Mujer endelige kommentar til ?vre ?vre handske ?vre har intet at g?re med funktion eller ydeevne, men skoen ser fantastisk ud, sandsynligvis min foretrukne Merrell sko med hensyn til udseende siden den oprindelige Trail Glove.

Back to top
Publicité

PostPosted: Fri 21 Sep - 07:00 (2018)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Distanzreiten mit Einhorn Forum Index -> Die Distanzritte mit Einhorn -> Rickling, 2. April 2017 All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Template SpaceLemon by Mojy, © 2003 Mojy - Mojytech