Distanzreiten mit Einhorn Forum Index Distanzreiten mit Einhorn
Die Distanzritte in Schleswig Holstein

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

en zaterdag moesten worden geschrapt

Post new topic   Reply to topic    Distanzreiten mit Einhorn Forum Index -> Die Distanzritte mit Einhorn -> Rickling, 2. April 2017
Previous topic :: Next topic  
Author Message
Labi1995

Féminin

PostPosted: Fri 26 Oct - 04:58 (2018)    Post subject: en zaterdag moesten worden geschrapt Reply with quote

Ik schreef een paar weken geleden hoe mijn training voor mijn Spring-marathon (VT City) behoorlijk slecht was. Een combinatie van tijdsbeperkingen, vreselijk weer en een reeks laagwaardige ziektes hadden mijn motivatie om in de mijlen te loggen weggenomen. Na terugkomst van vakantie in Florida afgelopen zaterdag heb ik Nike Air Presto Damen eindelijk een fatsoenlijke lange run van 13,1 mijl op zondag weten te halen. , en begon de week sterk met twee eenvoudige runs en een degelijke lange intervaltraining. Maar zoals altijd lijkt het te gebeuren, ik begon me koortsig te voelen op donderdagmiddag en kwam meteen 14 uur lang op de bank terecht nadat ik thuiskwam van mijn werk. Het lijkt erop www.hijosdelvacio.es dat ik het maagwondje had opgelopen toen mijn 9-jarige zoon uit FL thuiskwam en mijn geplande runs voor vrijdag en zaterdag moesten worden geschrapt. Ik werd vanmorgen beter Nike Air Max 270 Hombre wakker en toen ik mijn e-mail controleerde had mijn coach (Caleb Masland) een e-mail wacht op mij in mijn inbox. Omdat ik veel vragen heb ontvangen over hoe mijn trainingsschema's eruit zien, hadden Caleb en ik het gehad over het delen van mijn wekelijkse workoutplan hier op de blog in het weekend. Daarna volgde ik het Nike Air Max 90 Damen Pink volgende weekend hoe de dingen gingen en de volgende planning van de trainingen. Het idee was dat het me verantwoordelijk zou houden voor het binnenhalen van de trainingen, en het zou degenen die een interesse zouden hebben een idee kunnen geven van wat het krijgen van een wekelijks marathontrainingsplan van een online coach is. Onze bedoeling Nike Air Max 2017 Damen was om te beginnen met de trainingen van deze week, maar Caleb's plan begon met het volgende: "... als je morgen morgen (zondag) een aeroob vlucht van 14 mijl kunt krijgen, zal Nike Air Max 90 Mujer dat enorm zijn." Ik kan je vertellen dat na de afgelopen twee dagen, de laatste iets waar ik vandaag zin in had, was 14 mijl lopen. En om het nog erger te maken, het was koud buiten en de wind klopte. Drie weken geleden had ik deze run in de zak gestopt, maar dreigende races hebben een manier om je te laten opslurpen als je Nike Air Max 90 Womens anders zou kiezen om op borgtocht te gaan. Ik wist ook dat ik deze post later op de avond zou schrijven, en het zou niet bijzonder goed zijn geweest als ik de eerste run op Caleb's schema negeerde, vooral degene die hij 'enorm' noemde. De ervaren marathonloper in mij is ook nieuw dat een andere lange vlucht overslaan zou gewoon dom zijn met iets meer dan twee maanden tot de racedag. Dus ik zuig het op zoals ik deed. Ik bundelde, droeg voor de eerste keer deze winter een bivakmuts en liep ongeveer 14.3 mijl (mijn Nike Air Huarache Hombre Garmin stierf rond 11.2 mijl, maar gelukkig had ik mijn iPhone-tracking als back-up - ik gebruik de Saucony Run4Good-app om kilometers in te loggen voor hun liefdadigheid). Mijn tempo was ongeveer 8:35 min / mijl, dus precies waar ik wilde zijn voor een makkelijke lange termijn. De run was over het algemeen goed, en ik voelde geen fall-out van de ziekte waarmee ik te maken heb gehad. Het is verbazingwekkend hoe veel beter ik voel dat ik deze run nu heb voltooid en ik ben ongelooflijk blij dat ik het niet heb overgeslagen.

Back to top
Publicité

PostPosted: Fri 26 Oct - 04:58 (2018)    Post subject: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Distanzreiten mit Einhorn Forum Index -> Die Distanzritte mit Einhorn -> Rickling, 2. April 2017 All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  

Index | Administration Panel | Create a forum | Free support forum | Free forums directory | Report a violation | Conditions générales d'utilisation
Template SpaceLemon by Mojy, © 2003 Mojy - Mojytech